Tuggummiproblem

Jag använder tuggummi efter varje måltid och i stortsett efter varje kopp kaffe, detta för att slippa all underlig och efterliggande smak som kan finnas kvar men även för att räta upp Ph-värdet igen.

Men!

Vissa tuggummismaker är så, ja jag vet inte hur jag ska formulera mig, så ‘jobbiga’ i smaken att man helst bara vill äta upp tuggummit. Man får svårt att behålla det eftersom smaken gör att man gärna vill svälja det.

Har ni det så här också eller lever jag än en gång ensam i mina åsikter och tankar?

5 svar till “Tuggummiproblem

  1. Hej du måste ladda ner ett ftp program för att få upp filerna om du inte kan göra det från kontrollpanelen på din domän. Jag använder Filezilla, du kan ladda ner den gratis här http://filezilla-project.org/

    behöver du mera hjälp så skicka ett e-mail så ska jag hjälpa dig så gott jag kan.

  2. Ok jag ska försöka hjälpa dig via mejl. jag kommer att vara borta en del av dagen så det kan dröja lite….jag mejlar lite frågor till dig…

  3. Jag köper bara goda tuggumin. Men jag tror jag kan förstå känslan ändå (:

  4. Nja, alltså, jag sökte ju nya egenkomponerade versioner. Kommer du på någon rolig?

  5. Tuggummi med fruktsmak är mer jobbiga, och då kan jag nästintill missbruka tuggummi. Så det slutade jag med, dessutom satt inte smaken särskilt länge heller.
    Jag föredrar nu tuggummi med spearmeant smak. Inte för mycket menthol, men lite ändå. Väldigt behagligt.Behåller smaken längre.

Lämna en kommentar