En sjuhelvetes omtumlande dag kommer jag uppleva i dag

Det här kan nog kanske, kanske, vara den mest omtumlande jag har upplevt i mitt liv.

1) En mås sket på mig nu på morgonen. Det har aldrig hänt förut.

2) I kväll blir jag -tillsammans med landslaget och mina knattar- filmade i ett repotage av Lilla sportspegel som kommer sändas 9/2 kl:18.00.

3) Vi kommer att befinna oss i Globen i kväll. Detta gör att vi kommer vara mitt i händelsernas centrum när Globen i kväll byter namn till Ericsson arena, eller något snarlikt. Det ÄR stort, vad ni än säger.

4) I dag är sista dagen det skrivs inlägg i den här bloggen.

Jag säger ju det mina vänner, i dag är dagen som aldrig kommer igen. Omvälvande!

PUSS!

5 svar till “En sjuhelvetes omtumlande dag kommer jag uppleva i dag

  1. Oj men herrejesus. Så lägger jag upp en bajsbild liksom. Ber om ursäkt för den. Men det var lite så jag kände då. Orkade inte vara tyst och hosta mer.

  2. penna och papper är ett bra förslag. Förutom att jag skriver ganska fult och ganska långsamt. Men det blir nog det som gäller för min del. Jag får helt enkelt ta att öva på att skriva nu. En gång för alla.

  3. Ska de byta namn på Globen? Det var väl onödigt, troligtvis kommer ingen kalla det för ngt annat än globen ändå:P

  4. Okejdå men jag skriver fult för att vara tjej.
    Skriver man långsamt skriver man inte så snabbt. Det är ju jättestor skillnad från att skriva på datorn.

  5. sket fågeln på dig?
    hahaha
    Ska du sluta blogga eller va e det frågan om?

Lämna en kommentar