Erik Segerstedt, lägg ner din tönt.

Jag avskyr den människan. Jag vet faktiskt inte vad det är men han verkar vilja vara lite förmer. Han ÄR förmer.

Jag blir arg varje gång jag hör hans namn. Nu sitter han i radion och är gäst i mitt favoritprogram. Jag kokar.

Nu är det ur världen, nu ska jag skriva det som jag egentligen tänkte skriva.

5 svar till “Erik Segerstedt, lägg ner din tönt.

  1. Äsch, jag tycker inte heller om honom. Han känns en aning tillgjord.

  2. vrf ska alla alltid tracka ner idol människorna ? det är nånting jag då rakt inte förstår mig på. visst, alla får tycka som de vill, men tycker ändå att man kan hålla det inom sig istället ??

  3. är ni helt jävla sines sjuka i huvudet va!!
    jag blir skit arg när jag läser vad ni har skrivit !!
    ERIK är fan bäst EMD är bäst i hela värdel ni är töntigta i så fall inte ERIK . Håll er kritik om ERIk för er själva men skriv fan inte ner det på nätet jag är ERIKS och EMDs största fans och jag älskar dom. så stick era lossers om det fan inte passar vadå menar ERIK har fan minst lika mycket rätt att vara en människa som ni han har fan rätt i att leva som ni och hans jobb är artist hans dröm jobb fatta det !!! blir skit arg på såna som ni!!!!

  4. Han är fan inte tillgjord!!!!!!!
    ÅÅ gå dör nån stans istället

  5. har heller aldrig gillat honom. Känns helt sjukt att han ska heta Snygg-Erik. Han är ju inte ens snygg, ha ha!

Lämna en kommentar